Serviceabonnement naar wens

Een serviceabonnement kan voor pc(‘s) of andere hardware worden afgesloten. Het is mogelijk om het abonnement naar wens samen te stellen. Er zijn verschillende responstijden bij storingen. Hierbij is wel of geen preventief onderhoud mogelijk.

  • Helpdesk:

    Voorziet in telefonische ondersteuning van de klant op de in de hardwarespecificatie opgenomen apparatuur. Deze support is erop gericht om de problemen te analyseren
    en zo adequaat en snel mogelijk op te lossen.

    • Helpdesk wordt telefonisch dan wel via e-mail verleend.
    • Remote helpdesk is mogelijk.
    • Via helpdesk wordt geen garantie gegeven dat de gemelde storing wordt opgelost.
      Er kan besloten worden de remote/telefonische ondersteuning te stoppen en over te gaan
      tot on-site support. Afhankelijk van het serviceabonnement zullen deze werkzaamheden
      aan de klant worden doorberekend.
  • On-site support:

    Biedt op locatie hulp om storingen op te lossen of defecte apparatuur te repareren.
    Wanneer reparatie ter plekke niet mogelijk is, kan apparatuur afgekoppeld worden
    en na reparatie weer worden teruggeplaatst. Kosten voor vervanging van apparatuur
    en onderdelen buiten de garantieperiode, worden doorberekend aan de klant. In geval
    van defecte harddisk is herinstallatie van besturingssoftware bij deze support inbegrepen.

  • Onderhoudsservice:

    Zorgt voor het schoonhouden van apparatuur.
    Regelmatig onderhoud aan hardware voorkomt storingen en snellere slijtage aan onderdelen. De apparatuur wordt bij het onderhoud vuil- en stofvrij gemaakt. Tijdens de onderhoudsservice wordt de pc ook ontdaan van overbodige bestanden die onnodig ruimte innemen en/of de pc kunnen vertragen.

 

Serviceabonnement voordelen

Bij extra support naast het abonnement geldt een gereduceerd uurtarief.

 

Serviceabonnement bepalingen

Serviceabonnementen lopen van 1 januari tot en met 31 december. Bij het tussentijds afsluiten van een abonnement, worden de kosten herberekend tot het einde van het betreffende jaar.
Serviceabonnement is geldig tijdens kantooruren
(maandag t/m vrijdag van 9.00–17.00 uur).
Buiten kantooruren worden extra kosten in rekening gebracht.